Första natten...

Då var denna helgen snart över. Och har haft väääldigt kul. Det har ju varit Karneval här i stan. Så i fredags var mina föräldrar barnvakt till Joakim så jag kunde gå ut och festa. Hade så jääävla kul.
Förfestade hemma hos Elins syster innan vi begav oss ner till stan vid 23 tiden. Kollade på någon snubbe som tydligen är poppis. Hade dock aldrig hört talas om honom =P

Hände lite stuff på natten, men det behöver vi inte dra upp.

Slutade med att jag och en killpolare satt i min lägenhet till kl 5 på morgonen. Satt och snacka och drack lite. Sov mellan meningarna vi sa till varandra typ. Båda två var så jävla trötta. Men kl 5 skickade jag ut honom, och jag somnade inte långt därefter.

Vaknade upp vid 12, och ringde till mamma direkt. Så hon kom och lämna Joakim vid 2 tiden. Så hann jag duscha, plocka undan lite och dammsuga.
Sen gick jag och Joakim ner på karnevalen och käkade langos. Gick en runda o.s.v.. Sen mös vi i soffan heeela kvällen! =)



Enda bilden jag har från i fredags =P haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!