Suget!

När jag vaknade imorse hade jag sånt extremt sug efter att städa, fixa och få det lite snyggt här.
Sagt och gjort!
Hade tvättid kl 13 också, så det passade perfekt. Blev 5 maskiner tvätt, som jag även vek (vilket jag aldrig gör annars), jag dammsög, dammade och renbäddade. Badade även Joakim efter jag fixat middag.
Elisabeth var här en stund också, då hon skulle hämta sin cykel som stod här utanför. Så hon kom upp och snacka en stund.

Igår passade pappa Joakim någon timme på kvällen. Jag och Elisabeth var i Helsingborg och tittade på Eric Saade.
Körde hemifrån strax efter 20, och Eric började spela 21:30. Körde runt i drygt 45 minuter innan vi hittade parkeringsplats. Helt jävla värdelöst.
Och som pricken över i:et så ÖSTE det ner när eric uppträdde. Och jag ville bara höra "Populare", men såklart körde han den sist.
Jag och elisabeth stod och trängdes under ett litet paraflax, så båda två var ju halvt genomblöta + att min en sko läckte som fan.

Mötte upp en polare till oss och sa hej innan vi körde hem. Varken jag eller Elisabeth hade träffat honom på flera år, så det var kul. Även om han var full som ett as! =P

Sen gick parkeringen på bilen ut 23:55 så då körde vi hem. Släppte av Elisabeth hemma hos sig, och jag körde hem. Och då körde pappa hem direkt.
Joakim sov redan, så jag satt bara vid datorn en stund sen somnade jag också.


Dagens middag. Pasta,broccoli & kyckling med chili.


Joakim satt och höll koll på mig medans jag vek tvätt.


Min fina skindiver! Och min blåklocka har gått över till en gulklocka ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!