1 månad kvar !!

Ska försöka börja uppdatera lite oftare känner jag... Men va fan, det händer ju inte ett piss i livet ändå.
Magen växer, och dagarna blir segare,tråkigare och jag blir tröttare. Så vad fan är där att skriva egentligen??

9 Mars idag. Alltså 1 månad kvar till bebisen är beräknad :) Läääängtar!
Har haft jävla massa förvärkar nu i helgen också. AJ AJ AJ! MEN, jag ser fram emot dom hemska värkarna, för då vet jag att det snart blir bebis. Och för varje värk som går, så är det 1 mindre! :D


Var hos barnmorskan igår också. Allt var finfint förutom mitt järnvärde. Har slarvat rätt så mycket med järntabletterna så värdet var på samma som sist..

Var och köpte hallonbladste igår också. Det ska bland annat ha någon effekt om att förlossningen kan starta tidigare, och man blöder mindre vid förlossning o.s.v.. Dock är det ju inte garanterat att det funkar, men man kan ju hoppas :) Är så fruktansvärt trött på att vara gravid nu.. Har så jävla ont i ryggen HELA TIDEN! Och skönt är det inte..
Ljumskarna/höfterna är inte smärtfria heller... Men, förhoppningsvis kommer det något gott ur det =P



Bild från i söndags! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!