Städdags och kärleksmys!

Söndag idag för den som missat det. Jag och älsk har varit duktiga och städat klart lägenheten idag.
När vi var klara med det så tittade vi på något avsnitt ALIAS innan vi beställde mat. Han tog pizza och jag ångra mig i sista minuten och beställde från Basilika. Så jag åt kycklingspett med nudlar och jordnötssås.
Dock åt jag bara 1½ spett och liiite nudlar. Så resten får bli lunch imorgon :)

Älsk börjar inte förens 10 varje dag denna veckan, sååååååå underbart !! Så blir lite mys på morgonfronten :)  Me like alot.

Ikväll blir det bara mys framför tvn.

Går in i vecka 37 idag också. Snart är den lill* här!! Och jag ser fram emot det så otroligt mycket. Vill ha vår lilla kärleksbebis här. Vill se h*n göra nya saker varje dag, göra en ny grimas så man blir helt tårögd, se miraklet vi har skapat! Skapat av ren KÄRLEK!



Magen idag (:


Ifall ni glömt hur jag ser ut :)
sanna » 2011-04-12 | 22:01:49
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

fina magen :D oh vad jag saknar min! och allt runt omkring :P haha, men jag hoppas du slipper vänta allt för länge till nu och att din tös tittar ut snart (ja, jag tror det e en super söt tjej där inne som ska falla för Malcom sen ;) hihi)



svar: HAHA! Tycker du? Robin var förvisso en underbart söt unge som liten så det tar jag som en fin komplimang :D

sanna » 2011-04-13 | 21:00:49
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

hehe, dem e inte till salu. I'm sorry :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!