<3

Lys melk, cola & IDOL. Kvällen är räddad! Fattas dock bara sällskap..



Fick en chock när jag logga in på bilddagboken innan idag. Ett tjej jag bevakat och pratat med, har en dotter som föddes 27 Juli i år, som heter Lilly. Hennes dotter finns inte längre. Varför vet jag inte. Står bara att hon inte finns i jordelivet längre. Jag blev så jävla chockad. Senast igår la hon upp en bild på sin dotter och skrev hur mycket hon älskade henne. Och idag finns hon inte längre..
Jag började gråta.
Sånt här ska inte få hända. Världen är så jävla orättvist.
Detta kommer låta hemskt, men jag hoppas att hon dog av naturliga själ. Jag hoppas inte att någon har varit så sjuk i huvudet och tagit hennes liv.
Kan inte ens föreställa mig hur det känns för Mimmi. Det svider så ordentligt i hjärtat när jag tänker på det.
Tanken slår ju en, att det kunde varit Joakim... Och jag är så tacksam för att det inte var det..
Jag vet inte vad jag hade gjort om Joakim försvann. Vill inte ens tänka tanken!!

Bitte Kråkbo » 2011-10-07 | 22:50:34
URL: http://www.lovemercury.se

I helgen är det sista chansen hos mig att vinna en valfri vara värd 200 kr hos mig.



http://www.lovemercury.se/?p=4441


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!