Snart en oldie med rullator...

... Förstår inte vitsen med att ha tvättider om folk inte håller tiden ändå!
SÅNT gör mig så fruktansvärt förbannad!!





Hade kalas för mig igår. Blev inte direkt lyckat xD Åt lasange till middag, som jag fick sjukt ont i magen av. Och när vi skulle fixa jordgubb/marängpajen så glömde vi förgrädda botten, så det blev halv-gott.. Ja herregud!
Fick varken extern hårddisk eller soffa. Men fick ju en säng av mormor och morfar häromdagen. Och pengar av mamma och pappa till en extern! =D Så det ska införskaffas i veckan är det tänkt. ÄNTLIGEN!
Har velat ha en i något år nu.




Mycket som händer för tillfället också. Har sökt 4 olika lägenheter, 3or blev det. Och inte 2or. Anledningen? Det lär ni märka så småningom.
Men kan säga som så att jag är världens lyckligaste!




sanna » 2011-10-23 | 20:06:58
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

3:a är lika bra oavsett eftersom Joakim blir större och kommer så småningom att behöva eget rum. Håller tummen och Grattis i förskott/efterskott :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!