Stå upp!

Kom på att jag inte skrivit på några dagar.. vet inte vad jag ska skriva ändå!

Om 2 veckor fyller jag år.. 22 år gammal!
Hoppas jag får något av det jag önskat mig ;D Ny säng,soffa,extern hårddisk, pengar. Inte billiga saker, men hoppas går ju!! Pengar vet jag att jag får, iallafall av farmor.. Samma sak varje år. 300 kr & en låda noblesse.
Undra när hon ska förstå att jag inte äter noblesse? xD hahaha.


Amanda och Patrik ska köpa ny vagn till deras son Milton idag, så då ska jag köpa deras gamla! :D
ÄNTLIGEN! Joakim börjar bli för lång sin egen vagn.. och då har jag ändå tagit ur liften.. Långeman! <3


Den bästa i mitt liv! <3

 

Står upp mot soffan alldeles själv! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!