Citodon!

Citodon är rätt nice... Har haft sån jävla smärta i ryggen flera dagar nu. Eller ja, mer sidan på svanken typ.
Gör skit ont när jag böjer mig, eller ska resa mig från soffan/sängen.
Så kom på att jag hade några smärtstillande tabletter kvar från kejsarsnittet, så jag tog en sån innan. Kan ju hoppas det hjälper lite.

Joakim sover för tillfället, och har gjort sen 11 ungefär. Så sen dess har jag duschat, klätt på mig, läst bloggar & spelat Betapet.

Imorgon åker min familj + min moster med sin familj till Turkiet, så idag ska vi ut till Asmundtorp och bli bjudna på middag. Sen dröjer det 1 vecka innan vi ser dom igen.


Ja, annars har det inte hänt något särskilt dom senaste dagarna. Umgicks med Amanda och Milton igår.
Och häromdagen var vi hemma hos dom, där My & Fantacia också var.


Lilla Vikingen <3


Kicki » 2011-09-21 | 16:39:34
URL: http://fossing2011.blogspot.com

Usch, med ont i ryggen.

Men citodon tar jag aldrig igen sen jag fick 2 på sjukhuset, fy fan har aldrig mått så dåligt! Som kunde väl sagt att dom var starka..

Spydde som en gris och mådde sjukt dåligt, var väl helt hög eller nått! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!