En ring på posten....

Fick ett finfint paket på posten idag. Min nya ring till min smiley piercing! En ring med turkos diamant. Lovely.
Skickade och fråga Amanda om hon och Milton ville följa med ner till stan en runda. Traskade in på Riverside och fick hjälp med att sätta på kulan på ringen.
Blev en sväng på apoteket också och sen fika vi på Maddes. (Ovanligt va?;))
Gick in på city gross innan vi gick hem också.


Ikväll blir de bara lugnt. Titta på IDOL och mysa. Imorgon ska vi på kalas hos Joakims farmor! =)

Och mina föräldrar är ju i Turkiet nu. Åkte dit igår. Efter många om och men kom dom fram. Dom hann flyga ungefär 15 min innan dom var tvugna att vända igen och landa på Sturup. Ena motorn var överhettad. Så istället för att dom kom fram runt 12 var dom framme 19:30. En dag åt helvete där.. Kul liksom! :P


Joakim & Milton på Maddes ! :)


Min nya ring! Fiiiiint :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!