Inte som planerat..

.. Vilken dag!

Jag och Joakim åkte hem till mina föräldrar vid 14 tiden. Mormor och morfar kom också dit. Vi fikade och prata lite.
Smsade lite med Elin lite senare under dagen, och vi bestämde att vi skulle dricka lite. Så pappa körde mig hem, och Joakim blev kvar i Asmundtorp. Kom hem och gjorde mig i ordning och traskade hem till Elin vid 18:45.
Satt och snacka lite och drack lite. Då jag hade en jäkla huvudvärk så drack jag varken fort eller mycket.
Mamma skickade ett sms, där det stod "Han slutar inte skrika".. Jag ringde upp, och man hörde hur Joakim bara skrek och skrek och skrek i bakgrunden. Och hade gjort i 50 min.
Han spotta ut maten han fick, han hade ny blöja, ville inte somna, ville ingenting. Så det fanns inte så mycket mer att göra än att köra hem honom till mig igen. Så jag tog på min dojjor och traskade hemmåt igen. Då var klockan runt 20:30.
Hade bara hunnit dricka en cider och en grogg, så var ju inte direkt påverkad. Och hade jag känt mig onykter/full så hade mamma fått bli här hos mig tillsammans med Joakim.

Men han var glad så fort han kom hem, och börja veva med armarna när han såg mig. Så han var nog bara lite mammasjuk. Men guuud vad det känns i mammahjärtat. Herregud.
Och Joakim som aldrig skriker annars. Bortsett från när han är hungrig eller övertrött. Annars är ju han världens snällaste bebis som bara skrattar och har sig!
Han somnade runt 30 min efter han kom hem. Älskade prins! <3


Tog två panodil för en stund sen, men huvudvärken verkar inte vilja släppa. Så nu ska jag ta och byta om och borsta gaddarna och sen krypa ner under täcket och mysa med Joakim.

Nattinatti.



Elisabeth » 2011-09-13 | 00:55:12

Gumman, jag hoppas sannerligen att du får en bättre lägenhet. Både för dig och älskade Joakims skull..



Love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!