Sitta själv... snaaart!

Oj oj, det var ett tag sen jag skrev såg jag..

Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Var ute i Asmundtorp igår hos mor och far. Mamma och dom håller på att renovera mitt gamla rum. Så har dom passat på att rensa vinden, så var där lite saker som var mina som jag skulle kolla igenom. Bland annat en jääääävla massa VHS band. HAHA! Nostalgi <33
Aja, dom ska inte slängas iallafall. Och jag har faktiskt en vhs spelare.


Idag håller jag på att tvätta för fullt. Kör inte bara kläder denna gången, utan även handdukar och sängkläder.
Ska ner till city gross när tvätten är klar, och sen blir det slappe heeeeeeeeeeeeeela kvällen.


Imorgon blir det Trellehulla för hela slanten! :D



Snart sitta själv!! :D
Jonna » 2011-09-07 | 15:53:49

Trellehulla is the shit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!