Tradera <3

Har den senaste tiden förälskat mig i TRADERA! Började med att jag var ute efter en höstjacka till Joakim, och kände väl att jag inte ville lägga flera hundra kronor på det eftersom han växer som ogräs!
Så gick in där och kollade lite. Hitta en jättefin, som jag tyvärr inte vann. Men hittade en annan som jag vann och som är på väg hem till mig. Borde komma idag eller imorgon! =D

Vann två riktigt häftiga bodys där igår också. Limegröna med brun touch på. Typ. Helt oanvända.
Båda två blev mina för 116:-, och då var frakten inräknad. Helt perfekt.

Beställde nya nappar till Joakim häromdagen också, och dom kom idag. En svart,vit & en genomskinlig, med hans namn på! =) Nappar har ju en tendens till att försvinna har jag märkt... Likaså strumpor.


Idag håller jag på att tvätta. En maskin med 40 grader & en med 60.
Har lust att gå ner till Cubus som öppnar nere i stan idag, men känns som där är sjukt mycket folk, och komma där med barnvagn då är inte såå lockande faktiskt. Plus att jag inte kan prova något ifall jag skulle hitta nått.




Var på väla & ikea i tisdags med Kim.
Kommer ni ihåg min skindiver jag hade under ögat? Joakim fick ju tag på den, och sen ville den aldrig läka. Plus att den peka utåt, så jag var ju tvungen att ta ut den.
Danne, på INDIA sa att vi skulle sätta en dermal anchor där istället när det andra var läkt. Och att jag skulle få det mycket billigare. Så var och gjorde det i tisdags, och fick bara betala hälften för det. Kanon! =)
Och Kim gjorde också dermals, fast han gjorde 2 st :) Men fick betala fullt pris! ;) haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!