Sina första krypsteg.

Igår skrev jag ju att Joakim har stått lite själv i några sekunder. Och vet ni vad han mer gjorde igår?!
HAN KRÖÖÖÖP !! Herregud så glad jag blev. Jag fällde några tårar också.
Han har aldrig kommit upp i krypställning riktigt, och det har verkat precis som han har gett upp när det inte går. Men för 2 dagar sen kom han upp i krypställning och igår tog han sina två första krypsteg.

Lilla prinsen börjar bli så stor. FÖR stor. Ibland önskar jag att han stannade i sin "ålder". Att han var bebis några månader till. Eller precis när han var nyfödd. Det är sååå mysigt med nyfödda.
Men samtidigt så längtar jag fruktansvärt mycket till han blir större. När han kan GÅ, prata, springa och allt det där.
Eller när han har blivit något år och man kan göra lite mer saker med honom. Ta med honom till busfabriken och diverse saker. Gud vad jag längtar!


Vi två för 2-3 månader sen! <3

 

Monia - med bulle i ugnen ♥ » 2012-02-08 | 10:58:55
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

sv: hehe jag har hört det av många, men det är verkligen svårt att njuta när man känner sig som en flodhäst och magen bara är ivägen ^^ Men jag försöker njuta ;)



Ja det är riktigt fint, och joakim är väldigt fint det också :)



Vill du vinna lite kläder till din joakim så har jag tävlingar i bloggen :D Kika under kategorin TÄVLINGAR till höger i menyn. Det är ju adlrig fel med gratis kläder ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!