Middag!

Idag har jag och Joakim bara varit hemma. Det behövdes städa, så det har vi ägnat dagen åt. Joakim har dock inte hjälpt till så mycket ;) haha

Sitter just nu och väntar på att Kim ska komma hem från jobb så vi kan äta middag, är döööödshungrig.
Han slutar inte förens om 10 min, men han var förmodligen tvungen till att jobba över också. Aja, vi får se när han kommer.
Han brukar säga att jag kan äta middag innan han är hemma om jag vill, men eftersom vi inte ses på hela dagen och bara en liten stund på kvällen innan det är sovdags så kan jag faktiskt vänta.
Men till helgen är han ledig. Har inget planerat på lördag, men på söndag ska vi däremot till IKEA. Joakim ska vara hos sin mormor & morfar så länge.
Ska bli mysigt att bara vara vi två för engångsskull. Det händer ju inte direkt ofta så :)

Fick förresten ett väääldigt trevligt telefonsamtal idag. Vi kan hämta sofforna & tvbänken på söndag istället! :D
Det är min mosters mans föräldrar som vi ska köpa det av. Kanooon!


Prinsen idag <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!