Ömma handleder..

Dom senaste månaderna har jag börjat få så jäkla ont i mina handleder. Märker det oftast när jag är ute och gungar med Joakim och man står och puttar på gungan, eller om jag lyfter Joakim.
Gör mer ont i den vänstra, kanske beror på att jag brötit den handleden för några år sen men jag vet inte.

Funderar lite på att kontakta någon läkare som får kolla på det och se vad de kan vara. Vill inte gå runt och ha så här ont resten av livet direkt.


Idag är Kim i Ystad med jobb på konferensgrejor, eller något sånt. Vet inte riktigt. Dom ska bli där över natten så han är inte hemma förens imorgonkväll. Så ikväll ska jag bara mysa och äta jordgubbar när Joakim har somnat.


En av mina tatueringar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!