Sommaren..

Denna sommaren kommer inte bli kul. Det enda bra med denna sommaren är att Joakim är stor nog att kunna göra saker, åka och bada o.s.v. Gick inte riktigt förra året när han bara var 2-3 månader.
Bortsett från det så kommer den bli skit.

Jag har inte ett endaste öre att röra mig med på hela sommaren, i princip. Mina föräldrardagar tar slut nu i juni, och sen har jag bara barnbidraget resten av sommaren. Får inga andra pengar förens jag börjar plugga i augusti.
Min mamma är snäll och köper ett jojo-sommarkort till mig så jag kan åtminstone ta mig någonstans.

Har planer på att träffa både Erica och Kina en del i sommar, men drygt när man känner att man inte ens kan ta en fika för 50 kr eller något.. =/ Usch, denna sommaren suger innan den ens börjat.


Kim kommer jobba hela sommaren, så han får ju sin lön. Men han får ju betala ALLT här hemma. Alla räkningar, all mat o.s.v.. Jag har liksom 1000 kr, 300 kr för att fylla på mobilen (gratis sms & gratis surf) & 300 kr för hemförsäkringen som dras 1 gång i månaden. Så 400 kr kvar drygt, och då lär jag betala någon räkning eller något, just för att hjälpa till något iallafall..


Pengar är ett helvete egentligen...
Erika » 2012-06-08 | 10:51:59
URL: http://skavifikaerika.wordpress.com

Kommer du hit så får du mat här juuuu! I fix :D

Annars drar vi o fikar någonstans och då bjuder jag. :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!