Utkast: Juni 15, 2012

Så här effektiv som jag varit idag på förmiddagen har jag nog aldrig varit. Jag dammsuga, plocka undan, åt frukost, bada Joakim, natta Joakim för en sovstund, duscha &  satte ihop bordet till balkongen.
Jag brukar aldrig göra någonting på förmiddagen annars, för jag är så jäkla seg på morgonen haha.
Plus att jag började tvätta nu kl 14.

Älsklingen min har semester nu också, sååå skönt! Dock bara 2 veckor, men bättre än inget. Och sen ska han ta ut mer semester i höst =)

Vi ska vara barnlediga 2 nätter nästa vecka. Tis-ons & lör-sön. Har dock inget planerat, ska eventuellt till en polare till Kim på lördag. Han tatuerar hemma och är riktigt grym, så han ska få fortsätta på Kims rygg :)
Annars tar vi det bara som de kommer! Underbart <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!