Crackställe.

Fredagkväll nu då. Sitter för tillfället i soffan och kollar på Sons of Anarchy. Har börjat se om den serien i väntan på att säsong 5 ska komma ut.

Vad har hänt sen sist då? Hmm..
I onsdagskväll så körde vi ner till Lund för att hämta Ronja som ska hälsa på här några dagar! :) Hon stannar till söndag eller måndag. Vet inte riktigt. Men de kvittar ju =) Alltid kul att ha besök här.

Igår slappa vi mest hemma. Körde ut och hämta våffeljärn hos mina föräldrar då vi blev akutsugna på våfflor. Haha.

Idag har vi inte heller gjort så mycket. Kim & Ronja gick hem till Magnus för Kim skulle tatuera fingrarna. Och eftersom Magnus & Nina röker inomhus så vill jag inte ta dit Joakim, så vi blev hemma. Eller ja, vi gick ut en runda och gunga lite och sen gick vi och handla.
När klockan var halv 4 så mötte jag upp Kim och Ronja för att gå och kolla lägenheten vi gjort intresseanmälan på.
TOTALT BESVIKEN! Usch säger jag bara.
Jag vill gärna bo kvar i denna lägenheten vi har nu, men jag vill inte bo i detta området med dessa grannarna.
Aja, vi får leta vidare helt enkelt.

Efter vi kollat på lägenheten mötte vi upp Magnus och gick ner till systemet för att handla inför imorgon. Blev en jääävla massa.. Herregud. Jag kommer nog inte ens dricka hälften, men va fan. Det är ju över 7 månader sen jag drack sist, så jag lär väl bli full bara av att titta på flaskan! :P HAHA.


Som jag skrev tidigare så sitter jag i soffan och kollar Sons of Anarchy, Joakim sover & Kim & Ronja är hos Magnus och snackar skit.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!