Dag 2.

Dag 1: 8 sätt att vinna ditt hjärta
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 10 saker du vill göra innan du dör
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande
Dag 9: 2 favoritlåtar
Dag 10: 1 bekännelse

Dag 2:
1: Jag är väldigt blyg när det är många nya människor, men kan prata på som aldrig förr om det bara är jag & typ 2 till.
2: Jag är sjukt rädd för clowner. En gång på Breeze i Malmö så var det halloween, och där kom en kille som var utklädd till clownen i "Det" filmen. Jag fick panik och börja störtböla framme i baren. Piiinsamt
3: Jag har 16 tatueringar
4: Jag har i princip inga vänner jag umgås flitigt med. Någon enstaka jag träffar då och då.
5: Jag är sjukt dålig förlorare i tvspel. Kim vill aldrig spela med mig :(
6: Jag är sjukt lat
7: Jag hatar att ta kontakt med nytt folk, och speciellt att träffa nytt folk. Vad ska man prata om liksom?
8: Jag HATAR folk som ljuger
9: Jag litar inte på någon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!