Ensam hemma.

Ikväll är gubben min iväg på partaj. Han och hans ena polare fyller år på samma dag (nu på onsdag) så dom skulle ha lite födelsedagsfest tillsammans idag.
Var meningen att jag också skulle följa med men kunde inte fixa barnvakt då min mamma jobbar i helgen. Och festen blev bestämd typ igår :P
Men nästa helg så ska Joakim sova hos sin mormor och morfar så då är vi barnlediga och ska då festa :)
Det blir tredje gången jag har barnvakt över natten på nästan 1 år.
Ååååååångest. Hatar att lämna bort honom. Får ångest bara mamma ska passa han någon timme när vi ska storhandla t.e.x.. Usch. Men förhoppningsvis går det bra :)


Hade egentligen tänkt att gå och lägga mig nu, men blev sjukt sugen på att se Sex and the city filmen, så har nyss startat den. Hade bara 2an på den externa hårddisken så det fick bli den. Orkade inte koppla in och ut massa :P


Älskade skitunge!
Min kärlek till dig kan aldrig förklaras med ord! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!