Flytta igen..?

Det slog mig innan idag att Joakim blir ett år nästa månad. Herrejäklar.
Min lilla pojke.. Tiden går alldeles för fort.


Har varit superfint väder idag. Så vi tog bussen upp till mammas jobb och hälsa på en sväng, och sen gick vi hem. Tog lite omvägar bara för att inte komma hem så fort, så det tog nästan 1½ timme. Superskönt.

Imorgon ska vi till Unga föräldrar, och sen hem till mina föräldrar och äta middag. Ska bli sååå gott.
Träffar inte dom så ofta, så de ska bli trevligt.

Just nu sitter jag och slappar i soffan bara.. Joakim sover och Kim har fortfarande inte kommit hem från jobb. Han var tvungen att jobba över.. =/ Så han är inte hemma förens 21:15 ungefär.


Vi har även gjort intresseanmälan på en annan lägenhet. Vill bort härifrån.. Fan, vi har bara bott här i 4 månader ungefär och vi vill redan flytta.. Sjukt. Dessa jävla grannar går mig på nerverna.
Kastar ut mat från sina fönster så det landar preciiis bredvid vår balkong. (Vi har balkongen ovanför soprumstaket, och där landar maten) Så det stinker rutten mat och där är fiskmåsar hela jävla tiden.

I söndags kom någon granne och fråga varför vi tvättade på deras tvättid. Eh? Vi har haft den tiden bokad i 1 vecka.. Men enligt han var det den 10onde och inte den 11e. Så Kim fick gå ner i tvättstugan med han och visa att det visst var den 11e idag. Men då sprang grannen ner fortare och satte sin låskolv på vår tid som vi hade, eftersom vi sätter vår kolv i dörren när vi tvättar. Så han trodde väl att vi skulle vara dumma nog och ge han tiden.. Men icke sa nicke! Jävla kräk. Och svenska kunde han knappt heller. Hans son fick översätta till honom.
Jävla pack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!