Sovmorgon!

Idag har det varit en bra dag. Helt underbar faktiskt. Även om jag och Joakim bara har varit hemma.
Som vanligt så vaknade Joakim 7.30 i morse, och vi låg kvar i sängen en stund. Och 20 min senare så somnade han igen, och då passade även jag på att sova mer.
Vaknade runt 9:30 och det var HEEEELT underbart !! Sen dess har hela dagen varit bra.
Jag känner rätt ofta att jag hade mått bättre och varit gladare om jag hade fått sova lite mer på morgonen, men det går ju inte när man har en bestämd herre som gärna vill upp tidigt. ;)


Har nyss städat och plockat undan, och just nu sitter jag i soffan och ska alldeles strax titta på Unga mödrar.
Och om en stund kommer min kära sambo hem från jobb. Då blir det väl middag och så =) Blir rotfruktsgratäng och kycklingfilé till mig och kött till Kim.


Imorgon blir det Unga föräldrar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!