Granet.

Idag fick jag minsjäl inte sovmorgon, var uppe 7.30 ungefär. Men var utvilad ändå =)
Blev lite lek och frukost innan Joakim ville sova en stund, och då passade jag på som vanligt att duscha & göra mig färdig.

Vid 12.30 tiden mötte vi upp Marie och hennes tös Lovis för att gå till granet och leka lite. Vi hade tur med vädret, som tur var =) Barnen gunga lite och Joakim kröp runt i sandlådan och blev jäääätte smutsig.
Sen fika vi på kanelbullar som Marie hade bakat, och dom var suuuupergoda! Utan tvekan dom godaste jag ätit på länge.

Efter en stund börja Joakim bli lite gnällig, så vi begav oss hemmåt. Städade undan lite och sen somnade Joakim =)


Till middag idag blir det korv stroganoff, för ovanlighetensskull! Inte många dagar sen vi hade det :P Har blivit en favorit här hemma, speciellt  för Joakim. =) Fast nu tyckte Kim det fick räcka med det ett tag haha.





Så här blev frisyren =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!