Muuuu!

Igår så hade jag och Kim bestämt att jag skulle komma ut till han på jobb, och Joakim skulle leka hos sin mormor & morfar ett tag. Skönt för både mig och Joakim att inte sitta klistrade mot varandra hela tiden.
Han hade det jättebra hos mina föräldrar, och jag hade det bra hos älsklingen :)

Titta på djuren, åkte traktor, hjälpte till att sopa, och höll på att dö ihjäl typ. HAHA!
Jag är fan livrädd för kor, speciellt när dom är 50 st som står runt en. Dom är GIGANTISKA.
När vi hade varit och hämtat dom på betet för dom skulle mjölkas så gick jag efter Kim och höll han i tröjan medans Hampus gick bakom mig. Dom garva som FAN åt mig, medans jag var livrädd. Fyfan! hahaha.

När dom var klara på jobb så körde vi hem till mina föräldrar igen för att hämta Joakim, men då tyckte mamma att dom skulle bjuda på pizza så det blev middag där först. Och sen blev det hem och bada för Joakim då dom hade varit ute i gräset och lekt, så han var lite grön ;D Sen blev det sängen för honom =)

Kor som väntar på att bli utsläppta så dom kan få mjölkas =)

Fick ha gummistövlar med stålhätta, IFALL en ko på 600 kilo skulle råka trampa på en ;D

Kossan muuu!




Marie » 2012-05-21 | 21:26:33

kor som är så snälla =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!