Rakapparat.

Idag ska vi raka av Joakims hår. Dock inte allt, så få inte en hjärtattack nu :P Men en bit.
Han är så jäkla långhårig & kryllig nu, och det kommer bli alldeles för varmt för han nu när sommaren kommer.
Hoppas det växer ut snabbt bara ;D haha.

Idag ska vi bara va hemma och mysa. Hade egentligen tänkt att gå till Öppna förskolan nu på eftermiddagen, men Joakim är rätt gnällig p.g.a en ny hörntand börjar komma. Jättesvullen är han i munnen =/

Annars händer inget speciellt i veckan. Kim jobbar, han skulle egentligen va ledig idag, men en annan på jobb skulle till läkaren så han jobbar för henne idag. Så nu är han inte ledig förens fredag nästa vecka. Tråååkigt.

På torsdag ska jag träffa Marie och hennes tös Lovis på granet så barnen kan leka lite =)
Lite kul där det, båda var beräknade att föra 9 April förra året, men båda barnen kom den 27 april istället. Vad är oddsen liksom? :P haha


Förresten, idag fick jag sovmorgon till HALV NIO !!!!!! Heeelt underbart. Joakim vaknar alltid runt 7-7.30 annars. Fast i helgen tyckte han vi skulle gå upp 6.45 istället. Så jag fick en chock när jag vakna i morse och såg vad klockan var. Kände mig utvilad för första gången på flera veckor. Helt underbart!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!