Sommarväder.

Vilket väder det har varit idag. Gillar jag det? ICKE! Örrrrk.
Jag hatar sommaren. Jag hatar när det är så varmt att man blir svettig och lökig efter att ha varit ute 2 min. Ingen människa kan påstå att det är skönt.
Nej, en skön vårdag där man kan gå med en vanlig tjock tröja och lite blåsigt så är det perfekt.
Man ska kunna vara ute utan att man vill dö. Typ :P

Idag gick jag och Joakim ut en sväng. Skulle handla 3 tidningar av en tjej som var oöppnade. Vi föräldrar heter tidningen, och för dom 3 skulle hon ha 50 kr, när en tidning kostar 40 (om jag inte minns fel) i affären. Så det tackar jag för. Vill egentligen prenumerera på den, men ja, vet inte varför jag inte gör det egentligen :P

Efter det gick vi och gunga, och sen en runda på stan. Hittade ett par svarta snygga shorts som jag provade, men får nog går ner några kilo innan dom sitter bra. Dom passade, men nja, dom hade suttit bättre om man var några kilo lättare ;)

Sen blev det en runda till City gross och handla lite. =)


Imorse åt Joakim macka med mjukost, vilket syntes! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!